Prekių katalogas

Motorinis pjūklas STIHL MS 261 C-M (3,0 kW) su 37cm 1,6 juost.

  • Motorinis pjūklas STIHL MS 261 C-M (3,0 kW) su 37cm 1,6 juost.

    Kodas: 11410113090A
    • Universalus profesionalus benzininis grandininis pjūklas miškininkystės darbams mažuose ir vidutinio dydžio medynuose
    • Ilgalaikė oro filtravimo sistema su HD2 filtru, užtikrinanti ilgus pjovimo intervalus
    • Optimalus variklio darbas ir lengvas užvedimas su STIHL „M-Tronic“
    Pjovimo juostos ilgis, cm
    37
    Pjovimo grandinės tipas
    RM
    Pjovimo grandinės žingsnis
    .325"
    Pjovimo juostos tipas
    ROLLOMATIC E / Light 04
    Variklio tipas
    Benzininis
    Cilindro darbo tūris, cm³
    50.2
    Galia, kW/AG
    3.0/4.1
    Svorio ir galios santykis, kg/kW
    1.6
    Garso lygis, dB(A)
    104
    Triukšmo lygis, dB(A)
    116
    Vibracijos lygis kairė/dešinė, m/s²
    3.5/3.5
    STIHL variklis, 2-MIX/4-MIX ®
    2-MIX
    CO2, g/kWh
    705
    Svoris, kg
    4.9
  •  

    UNIVERSALUS 3,0 KW GALIOS STIHL MS 261 C-M BENZININIS GRANDININIS PJŪKLAS SU „M-TRONIC“ SISTEMA

    Lengvas, patogus ir galingas STIHL MS 261 C-M benzininis grandininis pjūklas profesionalams. Lyginant su ankstesniu modeliu, šis grandininis pjūklas pasižymi geresniu sukimo momentu ir traukos jėga. Į serijinę komplektaciją įeina: lengvai valomas HD2 filtras, alyvos kiekį reguliuojantis siurblys, amortizatorius iš nerūdijančio legiruoto plieno, nuo pametimo apsaugota veržlė ant varančiosios žvaigždutės dangčio ir vientisas viršutinis gaubtas su trimis greito fiksavimo varžtais. Su STIHL 2-MIX varikliu degalų sąnaudos sumažėja iki 20 proc., o išmetamųjų dujų kiekis – iki 50 proc., palyginti su tokios pačios galios STIHL dvitakčiais varikliais be 2-MIX technologijos.



    STIHL 2-MIX technologija
    STIHL dvitaktis variklis su „2-MIX“ technologija, kuri suteikia prietaisams galios esant bet kokiai traukai ir sutaupo iki 20 proc. degalų. Keturių kanalų cilindro ir degiojo mišinio recirkuliacijos junginys. Taip pat iki 70 proc. sumažinamas išmetamųjų dujų kiekis. Atitinka išmetamųjų dujų standartą ES II 

    Antivibracinė sistema
    Intensyvi motorinių įrankių vibracija rankenose įtakoja rankų kraujagyslių veiklą. Dėl to STIHL gamintojas sukūrė efektyvią antivibracinę sistemą, kuri sumažina variklio virpėjimą ir vibraciją rankenose

    Kompensatorius
    Karbiuratoriuje esantis kontroleris neleidžia kuro mišiniui tapti per daug riebiu, kai oro filtras yra užterštas. Paduodamas kuro kiekis nustatomas pagal patenkantį oro kiekį, kuris ateina per oro filtrą. Taip užtikrinamas reikalingas kuro/oro santykis. Filtro netgi nereikia taip dažnai valyti tol, kol nekrenta galia.

    Ematic grandinės tepimo sistema
    Priklausomai nuo pjovimo įrangos ir medienos rūšies, STIHL sistema „Ematic“ iki 50 % sumažina sunaudojamo grandinių alyvos kiekį, palyginti su įprastinėmis pjovimo juostomis be sistemos „Ematic“. Sistemą sudaro STIHL pjovimo juosta „Ematic“ arba „Ematic S“, STIHL pjovimo grandinė „Oilomatic“ ir kiekį reguliuojantis ir (arba) sumažintos galios alyvos siurblys. Grandinės alyva tikslingai ir be nuostolių patenka ten, kur reikia.

    Pažangi degimo technologija
    Keturi padavimo kanalai sumaišo kurą ir orą sūkuryje prieš uždegimą, todėl optimaliai sudega kuras ir pasiekiama efektyvi galia. Mažiau sunaudojama kuro ir išgaunamas didesnis sukimo momentas.

    Šoninis grandinės įtempimas
    Įtempimo varžtą galima rasti pjūklo šone, varančiosios žvaigždutės dangtelyje. Nereikia liestis prie aštrios grandinės, kai norima ją įtempti.

    Cikloninė oro filtravimo sistema
    STIHL ilgalaikė filtravimo sistema su ciklonu juntamai prailgina filtrų tarnavimo laiką, palyginus su įprastinėmis sistemomis. Oro srautas yra įsukamas. Didesnės ir sunkesnės dalelės išmetamos. Išvalytas nuo stambių priemaišų oras vamzdeliu nukreipiamas link oro filtro.

    Beįrankiai užpylimo kamščiai
    Specialus kuro ir alyvos kamščių fiksavimas, kad uždaryti ir atidaryti būtų galima be jokių papildomų įrankių.

    HD2 filtras
    HD2 filtras pagamintas iš polietileno, filtro poros yra iki 70 proc. smulkesnės nei multino ir poliamido filtrų ir filtruoja net smulkiausias daleles. Jis atsparus alyvai ir vandeniui, dėl to itin lengvai valomas. HD2 filtrą galite pakeisti be įrankių.

    Dekompresinis vožtuvas
    Dekompresinis vožtuvas yra lengvo užvedimo sistemos dalis. Vožtuvą reikia nuspausti prieš užvedant variklį, kad reikėtų mažiau pastangų patraukti starterio virvutę. Jis yra pusiau automatinis, jį reikia nuspausti prieš užvedant, bet pats užsidaro, kai variklis užsiveda.

    Veržlės su apsauga nuo pametimo
    Keisdami pjovimo juostą, jūs nerizikuosite pamesti veržlių. MS 261 yra pirmasis STIHL grandininis pjūklas kurio veržlės turi apsaugą nuo pametimo. Tai didžiulis pliusas dirbant miške.

    Reguliuojamas alyvos siurblys
    Dėl įvairių pjovimo ilgių, medienos rūšių ir darbo technikos pjaunant reikia skirtingo alyvos kiekio. Reguliuojamas alyvos siurblys padės nustatyti tikslų ir situaciją atitinkantį teikiamo alyvos kiekio dozavimą. Tiekiamą alyvos kiekį galima sumažinti iki 50 %.

    STIHL "ElastoStart"
    Užvedant dvitakčius vidaus degimo variklius, susidaro didelis pasipriešinimas užvedimui. Specialios užvedimo rankenos „ElastoStart“ slopinimo elementas sumažina šį pasipriešinimą ir apkrovą starterio detalėms užvedimo metu.

    Kombinuota svirtis
    Elektroninis variklio valdiklis su atminties funkcija reguliuoja bet kokiame darbo etape uždegimo tašką ir kuro dozavimą bei, atpažindamas neįšilusio / įšilusio variklio paleidimą, užtikrina optimalią variklio galią, nuolatinį maksimalių sūkių skaičių ir labai gerą pagreitį. Tik viena paleidimo padėtis kombinuotoje svirtyje. Paprastas paleidimas atliekant kelias paleidimo eigas ir neperjungiant. Išjungus pjūklą, svirtis grįžta į savo darbinę padėtį. Todėl dar šiltą pjūklą galima iš naujo vėl užvesti.

    STIHL "M-Tronic" (M)
    Elektroninis variklio valdiklis su atminties funkcija reguliuoja bet kokiame darbo etape uždegimo tašką ir kuro dozavimą bei, atpažindamas neįšilusio / įšilusio variklio paleidimą, užtikrina optimalią variklio galią, nuolatinį maksimalių sūkių skaičių ir labai gerą pagreitį. Tik viena paleidimo padėtis kombinuotoje svirtyje. Paprastas paleidimas atliekant kelias paleidimo eigas ir neperjungiant.